ja må dom leva ja må dom leva

Det har varit en kanon kväll och jag tror att pojkarna
är nöjda över deras 20-års dag! : )
Massa folk och massa tårta, kunde inte bli så mycket
bättre. Jag hade fixat en liten överraskning till älsklingen
också, jag tog hit hans familj i smyg och snacka om att
han blev chockad när dom kom hit! ;D Men han blev glad.
Och det var det som var meningen, allt för hans skull.

Nu är jag mätt i magen & har faktiskt ont ;p
har ätit smörgåstårta som aldrig förr, men det var absolut
värt det. Nu ska vi slå på någon bra film och sen sova för
jag är riktigt trött efter den här dagen!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men visst är hon!!! :D

2009-06-10 @ 09:49:21
URL: http://nusseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0