Lördag.

Igår var det fullt ös! Party & kvällens höjdpunkt vad när
Heat spelade 1000 Miles. Jag kan lova att jag och Frida
skrek oss hesa, vilken känsla!
Det började med att jag åt grillat här hemma med mina
älskade föräldrar och sedan gick till Frida för att vänta på
att hon skulle göra sig klar. Sedan åkte vi till Ida och umgicks
lite där & sen for vi till Madde.
Madde lockade mitt hår så vi kom lite försent till Heat men vi
hann ju se den bästa låten! : ) 

Vi hann gratta & krama massa människor till studenten och så
när jag & Madde skulle hitta ett ställe att pissa på så blev vi visst
kompis med en polis. Han var jätterolig att prata med!
Han grattade mig till körkortet & frågade vilken linje vi gick osv.
Sen så tackade han nej till min partyhatt för han hade visst en redan ; )

Jag vill tacka alla brudar som gjorde min kväll till en toppen-
kväll! Jag hade verkligen underbart roligt och fler såna kvällar ska
det bli. Speciellt Frida, tack för att du finns!

Idag ses vi gubben : )
 jag älskar dig Peder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0