Lördag.

Gårdagen var jättemysig! Vi åkte till stugan kring fyra och började
packa upp sakerna, sedan satt pappa på grillen medans jag och
älsklingen började tävla i pilkastning. Inte var det jag som vann inte ;p
Marcus & Malin kom efter en stund och då åt vi grillat och till efterrätt
våran goda jordgubbscheesecake som vi gjort, omtyckt var den : )

Medans älsklingen och älsklingsmarcus drack öl tog jag & Malin oss
en promenad med vovven längs vägen : ) Så kom grabbarna och mötte
oss när vi var påväg tillbaka, vi gick faktiskt väldigt långt måste jag säga!
Under kvällens gång så blev det mycket skratt, sång och lekar.
En underbar midsommar med andra ord : )
Dessutom så fick jag somna med världens bästa Peder och så drömde
jag världens mardröm inatt, tur den inte var sann och att jag fick vakna upp
med en underbar pojkvän!

Imorse när jag vaknade var jag på träningshumör så pappa följde med mig
så jag fick springa några varv runt tjärn, så skönt! När vi kom hem tvättade jag
och älsklingen våra hundar, dom är så söta än fast dom skakar av sig så vi
båda blev alldeles blöta ;p
Sedan hjälpte jag pappa med lite trädgårdsarbete men det avslutade jag när
pappa hittade en studsboll, ja må vara barnslig men det är så sjuuukt roligt!
älsklingen var också med & lekte men han kastade bara in den i skogen så
jag fick springa och hämta den ;( dumdum ;p jag hade knappt några kläder på
mig så det gjorde lite halvont. Men jag älskar dig ändå!

Nu ropar mamma så jag ska fara på affärn åt henne, så himla skönt med sol.
Sommaren är verkligen här nu : )


 I love you!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig midsommar :)

2009-06-23 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0