Lördag.

Igår var jag det balen här i lycksele och gud vad fina alla var!
Jag längtar jättemycket tills jag får gå själv, har redan förberett
Peder på att vi ska gå tillsammans så nu finns det ingen återvändo ; )
Efter balen åkte jag med Frida hem och vi kollade på lite klänningar,
hittade en klänning som jag beställde till skolavslutningen.
Så gjorde hon lockar i mitt hår och så ska jag ha på fredag!

Nu har älsklingen & Marcus åkt till sidberg, jag och min käre far ska
bege oss ut och springa alldeles strax. Ska bli skönt att röra på sig, tror
inte jag rört mig på flera dagar.

Idag har Lycksele match också, får se om jag hinner dit eftersom jag
och Elin ska till Kaj och göra körkortsteori. Men vi får hoppas : )


Madde & Jeppe : )


Frida & Joakim : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0