Måndag.

Idag är jag pigg som tusan, kunde inte somna om när pappa
kom in och väckte oss halv sju. Men det är lika bra, då hinner
jag fixa inför allting som ska göras idag : )
Klockan tjugo i nio ska jag vara på campingen och vi ska fixa
inför dagens lekar med bästa klassen. Tur det inte är långt hem-
ifrån så slipper jag stressa. Jag tror att vi kommer sluta halv två
idag och det känns skönt! Halv fem ska jag iväg till Kaj, jag och två
till ska fara ut och övningsköra tillsammans.
Det blir riktigt roligt, ungefär som på halkbanan då alla åkte ilag : )

Efter att vi kört ikväll ska jag stanna hos Kaj och göra klart testerna
jag har på hans dator, så ska jag be om att få med mig lite koder hem.
Att träna lite extra skadar inte ; )

Imorgon är det älsklingens och världens bästa storebrors födelsedag!
hela underbara släkten kommer hit och så har jag självklart en liten
överraskningtill min baby, han har försökt få veta vad det är men imorgon
får han se. Så senare ikväll när jag kommer hem ska jag fortsätta med
mitt storbak, ska baka bullar och en tårta hade jag tänkt mig.
 Vi får ju dessutom smörgåstårta imorgon! : )

Nu ska jag fortsätta göra mig klar inför våran omvårdnadsdag!
det pirrar i min mage av någon speciell anledning.

Jag älskar dig världens finaste Peder, du är det bästa som hänt mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0