Måndag.

Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det känns att
vara ledig en hel vecka innan allvaret börjar. Med tanke
på att jag ska jobba exakt hela sommaren på Skytten så
är det något skönt med några sena kvällar och långa sov-
mornar! : ) Imorse vaknade jag inte ens av att älsklingen
for på jobbet, men däremot när han kom tillbaka efter två
timmar & säger att klockan är 1 när den egentligen bara
var 9 ;p han behövde inte jobba idag för att det regnade.
Men jag trodde att jag sovit bort hela dagen, så då vaknade
jag visst till. Vi la oss och såg massa avsnitt av medicin-
mannen, Mikael Persbrandt är så grym!

Jag sitter och funderar vad man skulle ha hittat på idag, tror
det blir någon slags av träning iallafall. Älsklingen ska skruva
i bilen och det orkar jag inte vara med på även fast jag är stor
mekarn ; ) Men jag ska nog träna och städa upp lite här hemma.
Ser rent utsagt förskräckligt ut.

Ikväll ska jag färga älsklingens hår och så hoppas jag på en bra
hyrfilm med massa mys. Jag älskar dig Peder! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi måste träffas i sommar sötnos :)

2009-06-15 @ 13:09:22
URL: http://lillaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0