Måndag.

Då var det måndag igen och det innebär en ny arbetsvecka,
började klockan tolv idag så jag & älsklingen fick oss en liten
sovmorgon tillsammans. Var rätt lugnt på jobbet idag och
tiden går så otroligt fort! Det är nog för att jag tycker om jobbet
så mycket och det är ju riktigt bra.

När jag kom hem hade mamma stekt pannkakor, oh favvo!
Det är så gott, så fick vi glass & jordgubbar till.
Efter middagen for jag på statoil och tog ut pengar, så lämnade
jag tillbaka Twilight filmen vi såg igår. Fan så bra film!
Det är en film jag verkligen måste rekomendera, nog för att dom
flesta kanske sett den redan. Men det är hur bra som helst : )
Första gången jag kunnat lega stilla i sängen och kollat på en
hel film, annars brukar jag vara riktigt duktig på att se början av en
film och sedan göra något annat spännande ; )

Nu har min fina åkt iväg och ska jobba natt, huvva så tomt det blir.
men jag ska nog se till att hitta på något, funderar på att åka på gymmet
eller kanske höra med någon som är sugen på att bada : )
Vi får helt enkelt se!

 
 Jag älskar dig så otroligt mycket Peder! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0