Måndag.

Första skoldagen på sex veckor och jag måste säga att det
kändes riktigt konstigt! Kändes som att man inte alls skulle
vara på skolan idag utan vara på jobbet, usch vad jag saknar
det.. jag saknar att vara med dom boende, träffade förresten
en boende idag och dom blir alltid lika glad när dom ser en.
jag vill jobba där igen, skulle allvarligt kunna jobba där på heltid.
Så tråkigt bara att man inte kan söka på samma ställe på nästa
praktik, en lärare sa idag att man skulle vidga sina vyer och variera
praktikplatserna, men äh. Känner man inte för något annat än det
man varit på och trivts där tycker jag man borde få välja vad man vill :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på the hills, kanske äta lite glass!

tack frida för att du finns
du anar inte hur mycket jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0