Onsdag.

Den här dagen har varit väldigt lugn & skön måste
jag säga, imorse for jag på skolan även fast jag inte
skulle vara med på skjutningen. Jag städade ur mitt
skåp och gick till Ulla för att prata betyg.
Jag har samma betyg som jag haft tidigare och jag är
väldigt nöjd, med tanke på hur jag mått och att jag fortfarande
har kvar ett vg även fast jag inte visat mitt bästa så är jag stolt.

När jag hade pratat klart med henne så ringde Ida och sa att
hon var i Lycksele påväg till skolan. Och herre vad jag har saknat
den människan, känns som att det var år sen sist vi sågs.
Jag blir lika glad varje gång vi ses och jag hatar att du bor i Norge.
Hoppas du flyttar hem snart så vi kan träffas oftare, men maybe i
helgen : ) du har alltid varit som min syster & jag älskar dig.

Nu är jag hungrig som en tok, har varit och gått runt betseledammen
och knappt ätit något idag. Men dom håller på att laga potatisbullar &
bacon nu så snart får jag mat i min mage. Gött!

Ikväll ska jag försöka komma ihåg allting jag måste ta med mig imorgon.
Känns otroligt konstigt att det bara är imorgon kvar och på fredag får vi
sommarlov, jag börjar inte jobba försen den 22 Juni så lite sommarlov får
jag innan det tunga arbetet startar.

Imorgon hoppas jag på en liten tur till farmor & hälsa på och sen på kvällen
ska jag och sötisen hannabanana umgås, det var på tok för längesen vi gjorde
något och det känns riktigt bra att vi äntligen ska göra det.
Den jäveln åker ju utomlands på lördag och jag är iiiiinte avundsjuk ; )
Tur vi hinner umgås lite imorgon så vi inte saknar varandra alltför mycket i sommar.

  
 Nyår med världens bästa Ida, för jättejätte längesen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: nämen tack så mycket! :) får man fråga varför? haha

2009-06-10 @ 18:41:45
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: va roligt, tack så mycket :)

2009-06-10 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0