Onsdag.

Det är så härligt med sovmornar och idag tittar faktiskt solen
fram lite, nu börjar det kännas som att sommaren är här!
Den enda nackdelen med sena kvällar och långa sovmornar
är att man blir så himla slö, men idag har jag faktiskt orkat
ta mig på gymmet och sprungit en timme.

Efter gymmet for jag på mammas jobb och träffade Ingela
och Magda, dom är så söta! efter det for vi och handlade massa
till midsommar och nu sitter jag här hungrig och väntar på maten.

Nästa vecka börjar allvaret, från och med nästa vecka och hela
sommaren ut kommer ni att hitta mig på Skyttens äldreboende.
Det känns roligt & spännande måste jag säga, tänk att jag är en
ordinarie personal då och kommer inte gå med någon handledare.
Ändå fränt och eftersom att jag varit där två gånger tidigare känns
det mycket bättre, man har fått en bra relation till dom boende och
det kommer gå jättebra! Sedan får jag ju inte glömma att nämna
personalen, dom är helt underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0