Onsdag.

Igår var det så himla mysigt, medans jag såg på Alvin
and the chipmunks så somnade världens finaste i min
famn. Åh, jag älskar dig.

Nu har jag just klivit upp och är trött nanting, ska försöka
vakna till liv för jag ska följa med pappa till Granberg.
Synd att gymmet bara hade öppet från åtta till tio nu på
morgonen, synd att jag såg det nu tio i tio och inte igår så
hade jag kunnat ställa väckarn eller något. Skit!

Ska göra mig klar nu, pappa kommer när som helst : )
Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej :) det går superbra och med mig är det också bra! hur är det själv? vars sommarjobbar du??

2009-06-24 @ 16:48:28
URL: http://annaaarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0