Onsdag.

Jag har snart nött ut Brandys låt departed, den är så otroligt bra
så man skulle kunna lyssna på den i evigheter. Snacka om att
min lilla älskling är less den, hahaha ; ) så hittade jag två tjejer
på youtube så sjunger massa låtar bla den, dom är grym!

Fick just ett sms av lilla jägarmats "Ni kan ta det lugnt idag ;)"
hahahah! även fast det är lite drygt att han skriver det på
morgon när man redan hunnit göra sig klar så är han riktigt
rolig ;p det är inte alla lärare som smsar & gör flirtgubbar!

Men jag & Diana hade tänkt gå in på skolan lite senare till
svenskan så det blir bra : ) Lite skönt med en promenad på
morgon. Har svenska klockan tio, sen naturkunskap och så
har jag matte med Johanna idag också, tur jag har gjort dom
mattetalen som hon bad mig göra, annars hade hon inte blivit
glad ;p nog för att hon inte kan bli speciellt arg, eller hon har då
aldrig visat mig det, men hatar när folk blir besviken!

Nu ska jag fortsätta göra mig klar, ikväll blir det förmodligen kaj
med Elin. Vi ska plugga massa teori! : )


 Jag Älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0