Onsdagkväll.

Nu sitter jag här nyduschad och klar för sängen men jag
är inte ett dugg trött så jag passade på att gå in på datorn
och läsa lite bloggar, det är nästan det enda man gör när
man sitter vid datorn. Man går in på blondinbellas bara för
skojs skull, sedan går man in på kissies.blogg.se för att se
hur mycket skit hon skrivit om blondinbella, sedan går jag in
på mina närmstas bloggar och sedan deras vänner.
Sen loggar man in på bilddagboken & kollar ifall någon har
laddat upp någon spännande bild och sedan går man från
datorn ;p Ja, det är faktiskt riktigt roligt att läsa massa olika
bloggar, vissa är jätteroliga och vissa kan inte ha många läsare
för det står aldrig något intressant!

Jag och min älskade pappa har varit ute & kört lite bil, vi såg bilen
som hade blivit krockad på vilhelmina vägen men vi såg inte vilka
det var som krockat, hoppas dom är oskadda iallafall.

Imorgon ska jag kliva upp halv nio och göra mig klar inför skolan
och sedan måste jag antingen gå eller cykla, men det behövs : )
då har vi lektion med Ulla och hon sa till mig idag att det blir fika på
morgondagens lektion, inte dåligt ; )
Sen ska jag hem, ringa till kaj så vi kan träffas och köra lite.

Nu ska jag nog bege mig till sängen och pussa på världens bästa
pojkvän, han är så go : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0