Queen Size!

Jag måste verkligen tipsa om en film som jag såg igårkväll
i min lilla ensamhet, den heter Queen Size och är hur bra som
helst. Det handlar om en tjej som är överviktig och blir mobbad
för det i skolan, på skämt blir hon vald till skolans baldrottning men
hon tar det inte som ett skämt. Det är verkligen ett underbart budskap
i den filmen, hon skiter i vad andra tycker om hennes utseende och
hon struntar i att dom mobbar henne för hennes vikt, hon fortsätter
kämpa för att bli baldrottning och ger aldrig upp!

Det är en film som gjorde så det kändes i hjärtat kan jag lova er..
det spelar ingen roll om man är tjock eller smal, alla människor
är lika mycket värdefulla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0