Söndag.

Igår fick jag låna Marcus bil och körde till tjäl : )
så igårkväll blev det bara mys och idag har det
regnat som tusan så man blir bara på dåligt humör.
Vi hälsade iallafall på peders farmor idag och hon
är ju sååå söt, finns ingen goare!
Så for vi till älgsjö och hälsade på kenneth och peders
mormor : ) Fikade och peder började fixa bilen!
Men jag åkte hem för jag orkade inte stå i flera timmar
och frysa, känns så skönt att man har körkort så man
kan fara när man vill och inte behöver vänta ; )

Nu har jag, mamma och pappa just ätit middag och
jag funderar på att fara och hyra en film till ikväll. Eller
så följer jag nog med på skjutbanan, vi får se.

Tack för att jag får vara din älskade Peder.
du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0