Söndag.

Det blev en resa till övik idag, till morbrors lägenhet och
hjälpte moster & Daniel att städa ut. Vi fick med oss en
hel del grejer hem och jag fick mig bland annat ett svart
litet bord som jag alltid velat ha : ) Joakim fick sig en soffa
och Marcus fick bord & stolar.

Nu har jag just kommit hem från att ha varit ute och sprungit
runt tjärn, det är alltid lika skönt. Pappa blev just klar på sin
träning när jag sprungit klart mina varv och nu väntar jag på mat.
Kanske ska gå och duscha så jag blir lite varmare, håller på
att frysa ihjäl. Men det har varit kanonväder idag så jag ska inte
klaga! Underbart måste jag säga.

Ikväll blir det bara lugnt skulle jag tro, ladda inför arbetsdag
imorgon. Nu blir det jobb hela sommaren, något jag ser framemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0