Söndag.

Det har varit en underbar helg med riktig sommarvärme
Har även en underbar pojkvän som gör mitt liv till det bästa
! : )

Efter jobbet i fredags så åkte jag och älsklingen till tjäl, alltid
lika mysigt att vara där och bara va. Vi for ut och fiskade med
hans lillebror och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt
liv ;p dom är ju så goa. Så i lördags tog vi oss en långpromenad
i det sköna vädret, på hemvägen stannade vi av hos hans farmor
och hon är ju så söt, satt utanför henne & hon bjöd på jordgubbar.
På kvällen åt vi grillat och det var så gott, sen begav vi oss ut med
båten igen och vi hade väl ingen riktig fiskelycka, men med godis
och mycket skratt så blev kvällen hur bra som helst.

Nu har vi just kommit hem, stannade av i älgsjö hos Peders mormor
och fick oss lite fika. Nu håller vi på att fixa middagen innan mamma
och pappa kommer hem, det blir sallad även idag. Har så svårt att få
i mig något att äta när det är så varmt ute, men sallad funkar alltid.
Har till och med blivit riktigt brun under helgen måste jag säga, jag
älskar värme och jag älskar att bli brun!






 Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskade du, lämna mig aldrig. ♥


Kommentarer
Postat av: hård

det är du som gjort helgen underbar gumman..



älskar dig mest

2009-06-28 @ 18:08:52
Postat av: anna

okej, trivs du bra där?

2009-06-29 @ 10:59:03
URL: http://annaaarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0