Söndag.

Den här helgen har varit lugn & skön! Precis som det ska vara.
Känns som jag gått och blivit nykterist, har inte druckit på flera
veckor känns det som. Och det är något skönt! Medans dom flesta
mår illa dagen efter mår jag prima och medans dom flesta gör bort
sig behöver jag inte skämmas ; ) Fast det skulle vara riktigt mysigt
att bara umgås med brudarna och kanske ta någon öl, vi får se hur
det blir med den saken. Kanske nästa helg? : )

Igårkväll umgicks jag med världens bästa Frida, vi tog oss en lång-
promenad och goaste hunden fick följa med. Vi gick in på stan och
träffade Diana, Frida, Linnea, Sofia & Cajsa : ) Och det var rätt mycket
folk som var ute och festade igår, roligt att se massa fulla människor ;p

Idag har jag bakat en himla massa! Känner mig riktigt duktig.
Har gjort dumlekolor, några chokladkakor och mockarutor.
Så ska jag baka bullar imorgon & en tårta.

Imorgon ska vi ha en dag för oss i klassen och vi ska vara på campingen
och leka massa roliga lekar, sen på eftermiddagen ska jag fara till Kaj
för jag & två andra skulle få övningsköra tillsammans : ) Så ska jag stanna
hos honom en stund och göra klart lite teori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0