Tisdag.

Jag är nyvaken & trött som tusan! synd att jag
ska till tandläkaren klockan tolv, annars hade
jag kunnat sova längre. Men jag kan inte skjuta
fram den tiden nå mer, har gjort det hela tiden.
Tycker verkligen inte om tandläkarn, huvva så falit!

Efter att jag varit hos tandläkaren idag så ska jag
gå in på fotoclick & ta kort till körkortet, så skickar
jag in det idag har jag det nog i veckan ;D muy bíen.
Och igår färgade jag älsklingens hår, herrejävlar
så snygg han blev i mörkt hår! ; )
i love you i love you i love you i love you i love you

Nej, nu ska jag göra mig klar!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, men ett år kommer gå superfort! :)



Jag skrev ett häfte om glutenintolerans och sen gjorde jag även en kalender till det. Och för varje månad var det en bild på en glutenfri maträtt och även ett recept :)

2009-06-16 @ 11:16:10
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0