Tisdag.

Den här dagen har varit riktigt skönt måste jag säga, börja klockan
nio och fick höra på treornas projektarbeten och sedan gå en tips-
runda runt långtjärn, det var roligt! Sen så hade dom gjort jättebra
projektarbeten och man fick massa tips & idéer, så det vare värt.
Nu har jag just kommit hem och slängt i mig lite lunch, hade tänkt
fara ut och springa & röra lite på fläskee eftersom jag inte tränat på
flera dagar. Jag har gått och blivit lite lat tror jag, det är väl både bra
och dåligt. Det är bra på så sätt att jag alltid var ute och tränade förr,
jag kunde träna två timmar varje dag och man kände rent hur trött
man blev i kroppen. Men sen så är det ju inte heller bra att aldrig röra
på sig, man blir så mycket piggare av motion!

Ikväll ska jag på teori och prata lite med kaj måste jag också göra, ska
boka in lite körningar innan uppkörningen och så måste vi bestämma en
tid som jag kan komma till han så han kan hjälpa mig med teorin : )
Ganska gulligt ändå, han erbjuder sig att ta hem en så man ska få hjälp
med teorin. jag kommer sakna kaj när jag har körkortet i min hand!

Ge mig riktigt sommar, nuuuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0