Tisdagkväll

Kvällen har varit superb! har umgåtts med
världens finaste Frida, såg på
Paris Hilton's My New BFF.
Ändå rätt fjantigt program, dom var så elaka mot vissa
men samtidigt var det riktigt bra.
Vi skickade in frågor till 118800 och dom hade roliga
svar måste jag säga.

Min fråga var "
Älskar Peder mig för den jag är?"

Svaret var "
118100 tror att Peder är upp över öronen
kär i dig för just den du är och ingen annan.
För kom ihåg, vi älskar inte någon för att det är snygga,
de är snygga för att vi älskar dem!"

Så prövade jag att skicka samma fråga till 118800.
Deras svar var "
Ja, Peder älskar dig för den du är eftersom
att du är en sådan underbar person"

Hahahahaha!
Det är så himla roligt. Men tur han älskar mig iaf
; )
för jag älskar faktiskt han med.
obeskrivligt mycke!


världens bästa vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Man kan aldrig för många gånger tala om för en vän hur mycket man älskar den. So here it comes.

JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT MYCKE! <3

2009-06-23 @ 22:47:46
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0