TJALELEJIKO

Jag har fastnat framför datorn och börjar minsann
ha träsmak i rumpan. Blev lat så pappa fick baka bullarna
istället, jag bakade ju trots allt tre sorter igår. mumsfilibabba
Funderar på att börja platta håret & göra mig klar inför att fara
till Kaj men jag är lat idag, har blivit riktigt lat dom senaste
veckorna. Har inte varit på gymmet på flera veckor och det känns
inte alls roligt. Funderar på att fara dit en sväng imorgon, måste
ju röra lite på fläsket innan allt socker ska ned imorgonkväll.

Imorgon har vi någon OP dag också fast med treorna och tvåorna.
Funderar på att skippa den & vara hemma, jag har rätt mycket att
hinna fixa tills imorgonkväll. Ska göra klart tårtan och bestämma mig
för vad jag ska köpa till min älskade bror och min älskade pojkvän.
Har inte en susning, för jag vill att det ska vara något riktigt speciellt.

Jag har så fruktansvärt ont i min lilla mage idag, känns som att jag
ska dö eller något. Men, konstigt? Nja.
Dessutom så har jag en såndär skitdag idag, är inte på humör för
något. Vill helst lägga mig under täcket och bara ligga.
Men det kan jag inte, för halv fem ska jag vara utanför kajs hus och
så ska jag, Julia & Cajsa övningsköra. funfun!

PEDER, KOM HEM
JAG VILL PUSSA PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: Therese

Men hej! Visste inte att du läste min blogg :) Tack, ja han är ju det sötaste :)

2009-06-08 @ 17:48:26
URL: http://fairpinklady.blogg.se/
Postat av: Therese

hoppas du tycker om den! Jag ska börja läsa din också. Hade!

2009-06-08 @ 21:14:16
URL: http://fairpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0