tjeyye

Har just kommit hem, for och skjutsade frida
en liten sväng ; ) Innan jag lämnade av henne
så fick vi prata av oss lite, kändes riktigt skönt.
jag älskar att prata med dig, jag älskar att bara
få umgås med dig. Du är guld värd!

Tidigare ikväll låg jag & kollade på Jerry Springer.
HAHAHA! det finns inget roligare program måste jag
säga. Dom är ju helt sjuka, som idag så var det en
tjej som låg med sin pappa och det var inget konstigt
för henne. Sen var det ett par, där tjejen låg med sin
bror och för hennes kille var det bara att acceptera det.
haha, blä! man unner ju hur dom tänk ;p

Imorgon ska jag upp tidigt som tusan och fara på gymmet,
har tänkt komma igång med träningen igen. Är faktiskt rätt
tråkigt att bara vara hemma och lata sig ;p efter det ska jag
och mamma fara på apoteket och hämta ut sprutan som jag
ska ta imorgon. Sen är det bara att fara hem och duscha &
göra sig klar inför att ta första sprutan.

Nu har jag fått i mig lite fil och flingor, blev lite besviken
ikväll men det går nog över.. ska vänta tills älsklingen har
duschat så kan vi lägga oss och mysa. bäste peder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0