tjohooo

Känner att jag måste få skriva av mig lite idag.
Tre inlägg på samma dag är absolut inte dåligt.
Men jag har märkt att det är otroligt många som
läser min blogg, statistiken blir bara högre & högre
för varje dag som går. Det är väldigt roligt : )
Jag har ingen aning om vilka det är som läser min
blogg för jag har den inte länkad någonstans  ;o
men det är jätteroligt att människor gillar den!

Har just fått i mig lite lunch & jag hann träffa Ingela en
tväris innan hon for, det är mammas arbetskamrat och
det finns ingen roligare människa. Man blir bara glad av
att se henne! Tänka sig om fler vore som hon : )

Undra vad man skulle hitta på tills halv två? Kanske fara
och hämta ut lite pengar eller något. Kanske jag får övnings-
köra ifall jag har tur.

Det har hänt rätt mycket under dom här dagarna som gör att
jag bara ryser inombords. Olyckor, människor som skadat sig
och människor som dött. Jag blir alldeles kall när jag tänker på
det, det är så orättvist. Och jag saknar min morbror, otroligt mycket.
Går inte en dag utan att jag tänker på honom, jag vill att han ska vara
vid liv så man får träffa honom i sommar när vi åker till övik..
jag saknar dig morbror. På tok för mycket..
Jag kan inte ens tänka mig hur Daniel har det, jag hoppas att han har
det bra.

Jaha, vad ska jag skriva nu då?
det pirrar i min mage & jag är alldeles kallsvettig.
jag har ont i huvudet, magen, halsen och hostar
som aldrig förr. Men det här ska nog gå vägen..
På något sätt måste det gå!

Jag älskar dig Peder, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0