Torsdag.

Har så ont i halsen & har hostat hela natten, jag tror att
pappa smittat mig för han har hosta som en tok hela tiden.
Får hoppas på att man känner sig piggare imorgon då man
ska kolla på studenterna och säga hej då till klassen över
sommaren, det är tur att det bara är över sommaren.
Tänk om det var förevigt? Jag längtar på ett sätt till studenten,
men ändå inte. Gud vad tråkigt att skiljas från OP2, huvva.

Vi har inga vanliga lektioner idag men vi ska träffa Ulla klockan
10 och få lite fika, så ska vi säga hej då till henne för nästa år har
vi inte henne något mer. Känns trist, men vi får ju en annan bra
lärare då. Sen efter det ska jag lämna in alla böcker som jag inte
gjort än & såklart lämna in skåpnyckeln, dessutom så måste jag
vända upp & ner på mitt skåp för jag hittar verkligen inte heltids-
bedömningen här hemma. Den måste vara på skolan!

Tänka sig att imorgon får vi sommarlov, det känns inte som att det
är sant. Men det ska bli riktigt skönt, jag börjar inte jobba försen den
22 Juni så jag får ju lite sommarlov innan det. Sedan kommer jag
jobba exakt hela sommaren, kanske är ledig några dagar men chefen
skulle sätta några extra turer på mig. Men jag är lika glad för det, jag drar
ju in a lot of money ;D

Nu ska jag fortsätta göra mig klar inför skolan, hoppas på en tur till farmor ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0