Torsdag.

Magen gör ont och jag har legat konstigt inatt så jag har
världens värk i ryggen, men förutom det så är allting på topp!
Jag har blivit morgonpigg vilket jag aldrig någonsin varit, men
jag steg upp imorse klockan fem när älsklingen for på jobbet.
Tänka sig att man kan sakna en människa hela tiden även fast
man bor ihop.

Idag börjar jag sju & jobbar till kvart över ett, skönt med kort dag.
Då ska jag bara hem och byta om & sen fara på gymmet, funderar
på att kanske sola idag också. Hur som haver, det ser ut att bli sol
idag också! : ) Det är så skönt med värme, underbart.

Igår följde jag förresten med pappa till Granberg, till familjen Skoglunds
stuga. Gud så längesen det var vi var där! Man fick värsta nostalgi känslor
när man var där och det var så otroligt vackert. Solen lyste, det var mycket
varmare där än här, tore är rolig. Ja, kunde inte bli så mycket bättre!
Vi for även dit för att hämta pantburkar som någon skänkt till pappas fotbolls-
lag. Tänka sig att jag stod inne på konsum och pantade sex soppåsar fulla
med ölburkar, jag lovar det var bara ölburkar.

Nu ska jag bege mig på jobbet! : )

Jag älskar dig Peder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0