Torsdag.

Dagen har varit bra, eller jag kan väl säga att den blev bra
tillslut. Hade bara Ronnie imorse & fick veta att jag fått vg
på hans kurs, så nu är jag glad! : ) Trodde inte det, har inte
visat speciellt mycket kunskap på hans lektioner.
Sen hade jag engelska nationella listening och det gick väl
sisådär, muntliga delen gick mycket mycket bättre.
Fick veta att jag blir godkänd i kursen engelska b och gud så
glad jag är över det, som jag har kämpat!

Vid tolv åkte jag & pappa till Umeå och hälsade på lille mamma
som ligger där och blivit opererad. Operationen har gått jätte bra
och hon kan gå lite på benet med kryckor, så imorgon kommer
hon äntligen hem! Har saknat henne massor.
Hann även en sväng in på BikBok och köpte mig två linnen och
en tunika. Det var halva priset på allt i butiken och snacka om att
det kryllade av människor där inne, tur jag var först till kassan.

När jag kom hem ringer Elin och vill att jag ska komma till Kaj och
plugga teori med henne, så jag åkte dit direkt vi kom hem : )
Vi har pluggat ända tills nu och fick även göra inre & yttre kontroll.
Imorgon har jag körlektion och på lördag skulle vi dit igen och plugga.
Kaj är så söt, han vill att man ska vara där så mycket som möjligt och
inte klagar jag. Det är grymt skönt att få hjälp av en som kan.

Nu ska jag gå och pussa på det bästa jag har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0