wowowo

Ikväll har jag, Cajsa & Julia varit och övningskört med
Kaj. Vi fick öva på att fickparkera och så backa runt gatu-
hörn. Det var faktiskt jätteroligt, lite svårt men när man väl
får in det så blir det roligt. Sen efteråt stannade jag & Julia
kvar och gjorde några faser tilsammans, så fick jag med
mig fem koder hem så nu sitter jag med faser.
Något jag inte kommer sakna när jag tagit körkortet är att
sitta med dessa faser vareviga kväll, lite roligt är det väl men
när man gjort kanske två eller tre är man helt borta i hövve.

Något jag verkligen kommer sakna när jag har körkortet i min
hand är faktiskt Kaj, snällare och bättre körskolelärare finns inte!
Han har hjälpt mig otroligt mycket, vill nästan inte att det ska vara
slut snart. Men jag får ta och hälsa på honom, såklart!

Nu ska jag fortsätta med fasen jag håller på med och sen försöka
ta mig isäng, jag och lilla pappa var just ute och körde en sväng.
Körde mot lyckan och vände på p-plats och så backade jag runt
något hörn där också. Det går bra nu, wowowow.

Och en sista sak innan jag slutar skriva, jag har nästan slutat snusa.
JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV!


Kommentarer
Postat av: Frida

terese har också slutat snusa. FAN va dålig jag känner mig! ;p

2009-06-08 @ 23:19:10
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0