1 Mars - 09.

Gårdagen blev jätte mys, såg melodifestivalen och
wallander - täckmanteln med en massa massa godis
och chips : ) Sen pratade älskling om att vi skulle vara
vaken & se rambo, tror han pratade om det hela kvälln ;p
så när han såg den satt jag här & prövade sjunga lite
nya låtar och när jag kommer in i rummet ligger han på
min säng som en slagen hjälte & sover, åh :p han är så söt.

Nu har vi just vaknat och jag funderar starkt på att fara ut och
gå i någon timme eller två, det ska bli skönt : )

Alla människor får säga vad dom vill, men darin - se på mig,
den låten sjunger han förbannat bra!



Jag älskar dig mer än allting annat på
denna jord, jag vill dela allt med dig, förevigt.
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0