10 Mars - 09.

Jag var duktig idag och for på skolan, har dessutom varit på
alla lektioner & inte struntat i någon. Så mycket bra av mig.
Imorse hade vi engelska och vi började läsa en bok
" before I die " den verkar vara tokbra!
Sen hade vi Ronnie & vi gick igenom frågorna till provet
på torsdag, så nu ska jag plugga i sinne så jag får bra
betyg, sen efter lunch hade vi bara nk & jag gjorde provet
som jag inte hunnit göra tidigare, hoppas det gick bra.
Naturkunskap är inte riktigt min grej, tycker inte det är ett
dugg roligt & när man inte förstår något av vad lärare säger
så blir det direkt mycket tråkigare ;p

Nu har jag just kommit hem & ska göra mig lite lax,
ikväll ska jag plugga jägarexamen & omvårdnad.

Jag har världens bästa pojkvän, det finns inget
bättre stöd. du är verkligen det bästa, jag skulle
aldrig klara allting utan dig. Du är underbar!
<3

tack mamma & pappa för allt stöd jag får.
Ni förstår en och stöttar mig så otroligt bra, man känner sig
så otroligt trygg när man pratar med er.
Jag älskar er så fruktansvärt mycket, ni betyder allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0