11 Mars - 09.

Usch så trött jag är, känns som att jag ska somna när
som helst. Somnade rätt fort igår men ställde väckaren
på 6 imorse så jag skulle hinna med bussen hem.
Peder var så söt " Du kan väl säga till dina föräldrar att
du råkade ställa väckarn en timme senare så kan du
stanna kvar här idag
" Hahaha, söt nanting.
Jag tog mig iallafall till lycksele, for på badhuset och solade.
Det var något skönt! Jag ska bli jätte brun till sommaren har
jag tänkt mig ; p och så ska jag ju tatuera mig någonstans på
magen snart också, då vill man ju int si ut som nå vitfläsk!
Det har man sett för mycket av ;p

Jag var på svenskan & då började jag må tok dåligt och fick
jätte ont i magen, tur jag ska till barnmorskan imorgon så kan
hon fixa en läkartid åt mig, måste kolla upp vad det är.
Ska bli skönt att få träffa barnmorskan också, ska prata om att
jag ska vaccinera mig bland annat.

Efter svenskan ville pappa bjuda mig på lunch så vi åkte på
pizzan och åt lite mat där, gött! Vi började prata om programmet
Hjälp och jag tror minsann pappa skulle fall baklänges av skratt ;p
han skulle förklara för mig en scen i det programmet men han skrattade
så mycket så jag hörde knappt vad han sa, hahah!
Man ser då verkligen vart jag fått min humor ifrån ; )
Min pappa är verkligen den bästa som finns, alltid
när det är något så får du mig att skratta.



Jag funderar på att lägga mig i ett varmt bad & hoppas på att
magvärken försvinner, åker till älskling klockan fyra och då kan
jag nästan lova att den försvinner ; ) JAG ÄLSKAR DIG PEDER!


  haha, puss på dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0