12 Mars - 09.

Sitter på skolan med Hanna, Diana och Elin ; )
vi funderar starkt på att skaffa en OP blogg, skulle
vara riktigt fränt. Typ, www.OP2.blogg.se
Vi har samhälls, borde egentligen skriva ett brev
till kommunen men jag orkar inte, sitter på bild-
dagboken istället eftersom det inte funkar hemma.
Nu har jag sådär ont i magen igen /;

Var hos läkaren idag också, pratade om mina piller
som jag funderar på att byta ut. Hon tipsade om några
som lät jätte bra, enda pillrerna som man inte alls kan
få blodproppar av. Men jag skulle fundera tills nästa torsdag,
då ska jag dit igen och ta massa tester.  Så ska dom kolla
min mage & jag får hoppas att jag får reda på vad som är fel.
Och så pratade vi om vaccinationen jag ska göra, man ska
ta tre sprutor & varje spruta kostar 1113 eller något ;p men
he sitt ju int i pengarna, bara jag inte får livmoderhalscancer
så spelar det nog ingen roll hur mycket pengar man lägg ut.

Måste säga att läkarna är grymt duktiga, inte bara på sin sak
utan på att prata med människor. Hon lyssnade så otroligt bra
och det kändes tryggt att kunna prata ut inför henne.
Det tackar jag för!
Hon tog även upp saker som jag inte ser själv, men det
känns på något sätt otroligt bra att få höra sånt.

Nu har vi bara en lektion kvar, engelska. Vi läser bara en bok så jag
förstår inte riktigt varför vi måste sitta kvar ;s drygt. Men vi får iallafall
tillbaka provet som vi gjorde innan lovet, hoppas det gick bra.

Efter skolan ska jag vänta på att mamma slutar jobbet så ska vi fara
på radioaffärn eller expert & kolla på någon telefon.
Och ja, nu tänker alla " Hon har väl nyss köpt en och köper nya
hela tiden, blablabla
"  Så det är lika bra jag förklarar ;p
 jag köpte en samsung för inte så längesen, med bara touch knappar.
Ochjag köpte den nog bara för att jag tyckte det skulle vara så skönt att
inte behöva ha några knappar att trycka på, men när jag haft den ett
tag insåg jag hur drygt det blev att skriva långa sms, man skrev fel
hela tiden ungefär. Sen så är samsung inte riktigt min grej, har aldrig
gillat samsung.
Sen började jag & pappa prata om att vi skulle köpa en bärbar dator till
mig men nu när min lilla älskling kastade telefonen jag hade i golvet så
har jag ingen mobil och jag behöver ju en ;p men jag älskar han likförbannat : )

Nu ska jag sluta skriva, Hanna & Elin hälsar att ni ska sug & svälj ; )
Kommentarer
Postat av: Efen

JAJJÄÄÄMEN :D

2009-03-12 @ 13:42:19
URL: http://eliiinfrohm.blogg.se/
Postat av: efen

JÖÖ SAHAARA :D

2009-03-12 @ 13:43:11
URL: http://eliiinfrohm.blogg.se/
Postat av: hannabanana

SUG Å SVÄLJ! ;);;);););););));;;)

2009-03-12 @ 17:31:00
Postat av: sara

HAHAHA! ni är för söta brudar ; )

2009-03-12 @ 17:59:51
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0