13 Mars - 09.

Sitter på skolan med brudarna och har samhälls, ska fortsätta
skriva till kommunen & nu har jag äntligen kommit igång lite iallafall.
Jag ska skriva om att lycksele inte är en handikapp anpassad
kommun, jag förstår inte riktigt hur dom tänker. Jag menar, har inte
dom som är handikappad och sitter i rullstol rätt till att gå in och kolla
på kläder och smycken som alla andra?
Dels så kommer dom inte in på guldfynd för det är en brant trappa där
sedan är det alldeles för trångt på vissa affärer så dom kommer inte
förbi med rullstolarna där. Det är tragiskt!

Nu är det äntligen fredag och snart helg, hade matte imorse istället för
på eftermiddag. Det tackar jag sötaste Johanna för!
Så idag slutar vi halv 12 : ) Eller vi ska gå och prata med våran hand-
ledare om projektarbetet och så senare, synd att frida inte är här : /
Men det kommer ordna sig : )

Ikväll vet jag inte vad det blir, kanske lite bio med hannabanana
om lusten finns där ; ))
Annars så blir det bara mys framför tvn, funderar på att köpa den
nya mobilen idag också.

Jag älskar dig Peder!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0