14 Mars - 09.

Då var det lördag igen och jag känner mig inte alls
på humör, vet inte riktigt vad det är men jag känner
mig bara inte speciellt glad idag.
Imorse klev vi upp tidigt som tusan, fast först låg vi kvar
i sängen någon timme och såg lite av filmen som vi inte
hann se klart igår, den är trots allt två timmar lång om inte
längre ;p men den var faktiskt rolig som tusan, speciellt
de från parlamentet.

Sen steg vi upp och gjorde oss lite frukost och sen for
vi på gymmet & tränade & såklart solade  : ))
Nu sitter jag bara här nyduschad och funderar på att ta
tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, det är
kläder överallt och glas överallt, även fast peder var duktig
igår och städade lite ; )
Idag vet jag inte vad det blir, vi funderar på att åka till tjäl
och köra lite skoter. Men, vi får helt enkelt se.

Jag älskar verkligen dig Peder, du gör allting så mycket lättare.
jag tycker verkligen synd om människor som tycker illa om mig,
för tyvärr så kommer ni måste dras med mig hela livet ; )
men lika glad är jag för det, jag har världens finaste pojkvän!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0