15 Mars - 09.

Melodifestivalen igår var skandal!
hur i helvete kunde hon vinna? för det
första så hörde man knappt vad hon sjöng
och för det andra så liknanade hon en struts.
Jag blir förbannad, dessutom så höll jag och
peder på helt olika låtar så det blev lite slags-
mål där ett tag ;p men ingen av dom vann så
vi blev vänner tillslut ; )
Sen skulle vi se wallander men jag somnade /;
och nu har vi just klivit upp för vi ska ut och köra
skoter idag, så nu ska jag göra lite fika till älskling
sen bär det iväg : ))

JAG ÄLSKAR DIG PEDER! :)
Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 @ 09:07:45
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: jävligt lättroad

kul att läsa din blogg, när du svarar på kommentarerna ;)

2009-03-15 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0