16 Mars - 09.

Nu sitter jag här proppmätt efter första målet mat
idag, jag måste verkligen bättra mig på att äta under
dagarna. huuua
Skolan gick rätt bra! Vi hade nk första lektionen och jag
hade visst glömt att göra läxan, men jag får fixa den ikväll
så kan jag göra den andra samtidigt.
Sen hade vi omvårdnad & jag skrev som en tok, vill
få klart det där arbetet någon gång.
Sen efter skolan for jag på ett litet möte, det gick faktiskt
jätte bra. Var lite nervös före och så men när vi börjat prata
så gick allt jätte bra.
Känns skönt att få lätta på hjärtat.

Nu ska jag ut och köra lite bil och ikväll blire läxläsning.
måste hinna mysa lite med älskling också såklart ; )

Kommentarer
Postat av: Frida

hejhej sara :)

2009-03-17 @ 18:22:52
Postat av: Frida

hejhej sara :)

2009-03-17 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0