16 Mars - 09.

www.detryktasilycksele.blogg.se
heter bloggen för du som undrade.

Har just kommit hem från tjäl, börjar inte försen 12 idag
så jag sov hos Peder inatt : )
Igår var vi ute hela dagen & körde skoter, vi åkte härifrån
kring halv 11 tror jag och när vi kom fram till tjäl så var vi
ute exakt hela dagen, myspys.
Först körde vi bara runt lite, upp till boern och förbi hällby.
Sen bestämde vi oss för att åka till solberg & köpa en go-
macka : ) Så då gjorde vi det, sen åkte vi hem och åt middag
och efter det for vi ut med Joakim på hällby & grillade korv : )
Det var hur roligt som helst och jag lovar att jag somnade
direkt jag la mig igår, var hur trött som helst.

Synd bara att helgerna går så fruktansvärt fort, känns som
att det nyss var fredag och jag satt på bio med mina älskade vänner.

Idag har vi bara två lektioner och klockan 4 ska jag på en träff.
Ska faktiskt bli skönt men känns lite nervöst.. men det går bra.
Nu ska jag fortsätta göra mig klar inför skolan.

Tack för att jag får vara din.
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0