17 Mars - 09.

Vad gulligt det är med människor som kommenterar massa skit
på min blogg, det är verkligen moget att vara anonym också.
Du kanske borde komma tillbaka när du vågar stå för vem du är : )
Hahaha, skrattretande!


Dagen har varit kanon, imorse hade vi engelska och jag hade läst så
många sidor som vi skulle läst till idag så jag gjorde den första uppgiften.
Det var att skriva vad boken hitills handlar om, vad titeln heter och vad
man tycker om dom första raderna i boken, ifall de gör så att man vill läsa
vidare.
Och jag måste säga att det är en grymt bra bok, iallafall det jag har läst nu.
Den heter "Before I Die" och handlar om en tjej som heter Tessa som är
sjuk, hon har cancer. Hon har en vän som heter Zoey som uppmuntrar henne
till att göra massa saker eftersom båda vet om att hon kommer dö.
Så det är allt från att ha sex och skita i killen till att hoppa i någon slags fontän
på stan eller vad det nu var. Men den är faktiskt tokbra & rörande.
Efter engelskan hade vi Ronnie & han hade inte rättat våra prov än, det var
mycket synd för jag ville veta vad jag fick på det. Kändes som att det gick bra : )
Men han hade tydligen vart lite krasslig senaste veckan så han hade inte
hunnit med att rätta våra prov ; )
Efter lunch hade vi bara naturkunskap kvar och jag lämnade in alla mina
restuppgifter, Annika tyckte att jag var väldigt duktig som gjort det och jag
måste säga att jag är faktiskt stolt över mig själv också.
Inte alla dagar jag orkar göra läxa, men det känns faktiskt som att orken
till läxläsning kommit tillbaka. Det är väldigt bra!

Nu har jag just ätit lite mat, har blivit dålig på att äta senaste tiden.
Jag vet inte varför, jag känner inget sug efter mat längre och när jag
äter får jag jätte ont i magen ;/ Tur vi ska till läkaren på torsdag igen
så får jag kolla upp vad det kan vara.

Ikväll ska jag & älskling träna två hela timmar, det känns skönt : )
Kanske man hinner sola lite också!

 
j a g ä l s k a r d i g.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde att det var du som var bäst på det, att anonymt kommentera "en massa skit" som du uttrycker dig. Man får det man ger.

2009-03-17 @ 17:36:21
Postat av: sara

Jaså det trodde du? :) och vad har du som bevis på att jag kommentarer anonymt då lilla gumman? :)

2009-03-17 @ 17:59:27
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: amanda

kommenterar

2009-03-17 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0