18 Mars - 09.

Skolan gick kanon idag måste jag säga, först så hade vi ingen
jägarexamen imorse för jägarmats hade visst magsjuka, right ;p
Så jag tog mig en promenad till skolan idag, kände mig riktigt
duktig. Passade på när det var så soligt & fint ute : )
När jag kom på skolan hade vi svenska, vi fortsatte skriva våran
CV & ett personligt brev, det är faktiskt inte så svårt men svårt
är det att komma ihåg vart man praktiserat tidigare ;p
jag har varit på tusen äldreboenden känns det som, och komma
ihåg vilka och när det var är rätt svårt.
Sen hade vi äckel lunch idag också så min lunch blev sallad!
Pastan såg äcklig ut och såsen hade torkat innan man ens rört
den, hua.
Efter lunch hade vi naturkunskap, jag & frida började skriva om
biobränsle som är vårat arbete : ) Var faktiskt ganska roligt, enda
gången jag engagerar mig på Annikas lektion känns det som.

Slutade halv två och då for jag med älskling & pappa på sporthuset,
fick mig ett par gråa teamsportia byxor som jag alltid velat ha fast
dom aldrig haft dom hemma när jag varit där ;p tur jag har världens
bästa pappa! Sen for vi på OK och köpte snus och sen ville jag in på
stan igen & fara på Öhmans, köpte ett linne och två tröjor : )
jag känner att jag har börjat handla mycket bättre nu än förut, förr
köpte jag alltid dyra saker så jag kanske fick bara en tröja för 300:-
men nu fick jag tre tröjor för 400 :- inte illa pinkat där inte ; )

Nu håller älskling på att göra lite mat, go kyckling blir det idag!
Ikväll blir det gymmet, hoppas frida följer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0