19 Mars - 09.

Sitter på skolan & har samhälls, sitter och skriver
till kommunen men det går inte speciellt framåt ;p
vet inte riktigt vad som ska vara med, men det här
får duga tror jag. Skriver om att Lycksele inte är
handikappsanpassat, för det äre verkligen inte
och jag trycker att det är grymt fel.
De som är handikappade har väl lika rätt som alla
andra till att gå in på en affär man gillar.

Nu har vi snart fetaste hålet till sista lektionen som är
engelska, tycker fortfarande att vi borde få läsa hemma
eftersom det är ens eget ansvar. Men samtidigt tycker
jag väldigt synd om Anna ;p alla klagar och vill gå hem,
det är inte ens hon som valt att ha oss just dom lektionerna
som är sista timmen både torsdag & fredag.

Ikväll åker jag till älskling & i helgen blir det massa skoter och
kanske lite fiske : ) Jag har saknat att fiska, det är tok roligt!

JAG LÄNGTAR MER & MER TILL NÄSTA FREDAG!!!!

Ni kan läsa testet jag gjorde på förra inlägget ; )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0