2 Mars - 09.

Vaknade tidigt imorse av att mamma skrek att jag skulle
he på mig träningskläderna för hon hade bokat bandet åt
mig och så frågade jag älskling om han skulle följa, trodde
aldrig han skulle orka men det gjorde han : )
Så vi tränade två timmar och sen solade vi, gud så skönt.
Sen for vi på dollar medans peder for & sökte jobb, skulle
kolla på piercingarna dom fått in, men jag gillade ingen av dom.
Så nu hoppas jag bara att Peder får något jobb här i Lycksele,
skulle vara kanon.

Så nu när jag kom hem och läste mail hade jag fått svar från ett
gruppboende som jag sökte på, hon ville jätte gärna träffa mig &
prata mer om sommarjobb i sommar, så nu är jag jääättte glad
: )
Skönt att det kanske är fixat!
Hoppas jag får svar från något mer boende också, så kanske man
får jobba hela sommaren
: )

Nu ska jag nog lägga mig i badet och sen lägga mig och vila, är helt
slut i kroppen. Och imorgon åker vi till tjäl och är där resten av lovet,
massa skoterkörning
; )



Jag älskar dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0