23 Mars - 09.

Här sitter jag & fryser som en tok, jag & älskling har just varit ute
på en kvällspromenad i över en timme : ) skönt var det nanting.
Och nu sitter jag & dricker lite blue keld, finns inget som är goare!

Idag har jag varit duktig & var på skolan, skippade inte en enda
lektion. Nog för att vi bara hade två lektioner men vi började inte
försen 12 så jag hade kunnat skippa ;p men jag har blivit duktig
och ska vara så mycket som möjligt på skolan framöver, kan inte
missa mer än vad jag gjort.
Börjar känna stressen nu, dels när det gäller projektarbetet och
sen körkortet. Visst, körkortet behöver jag inte ha just den dagen
jag fyller 18. Jag har varken pengar eller bil just nu, så det blir
lagomt med att ha det till sommarn : )
Sen projektarbetet, jag måste försöka träffa min handledare och
diskutera lite hur jag ska göra, men hon är ju aldrig på skolan
nästan så det är lite svårt att fixa ett möte.

Nu funderar jag på att ta ett varmt bad, åh så skönt.

4 dagar kvar!
Kommentarer
Postat av: mia

Vad händer om 4 dagar?



Jag lägntar till fredag jag med..jag vill ha fredag idag!!!!

2009-03-23 @ 22:18:31
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0