26 Mars - 09.

Dagen har gått sisådär, inte kanske bäst men.
Imorse hade vi Ronnie & vi hade inte ens börjat
med vårat om invandringen, så vi fick tid på oss
och skrev ihop något & redovisningen gick bra.
Sen hade vi omvårdnad & vi fick gå på en massa
stationer bla, ta blodtryck, sätta kateter, ge insulin,
kolla blodsockre, sticka i armen osv. Det gick kanon,
förutom vissa saker.

På lunchen började jag känna mig yr & fick jätte ont i
magen, hatar att må dåligt! Så pappa skjutsade hem
mig, det tackar jag för söte far.

Så jag har bara legat hemma & vilat idag känns det som,
men det behövdes. För nu är magen mycket bättre, har
orkat göra klart engelskan. Läste ut den och skrev tredje
och fjärde loggrejset vi skulle göra. så nu är det klärrt!
Funderar på att fara på badhuset ikväll, får se vad min
mage säger om det. Men det skulle vara skönt, sola lite & så.

Imorgon är det fredag och jag vill bara spola fram tiden så
jag slipper gå till skolan imorgon, först har jag möte med
Terese om mitt projektarbete, måste ju komma igång med
det. Vad jag ska göra förblir en hemlighet!
Sen har jag matteprov imorgon också, hua för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0