29 Mars - 09.

Gud vad helgerna går fort! man hinner ju knappt vara med
så är dom över. Jag har iallafall haft en underbar helg hos
älskling : ) Massa skoter, lite otur med vädret hade vi allt
men det var lika roligt för det.
Tror jag duschat i varmvatten hela helgen känns det som,
jag fryser så himla lätt och stå i hett varmt vatten är det bästa
jag vet : ) Så min kropp håller på att torka ut ;p får se till att
smörja in mig ordentligt.

Nu har vi just kommit till Lycksele, vi for inte så sent från tjäl men
först skulle vi in till åsele och köpa snus, sen for vi en sväng till
peders mormor och sen hade peder glömt att lämna plattången
till Margaretha så då for vi dit.

Men nu är vi äntligen hemma och jag hade minsann fått mina
piercingar som jag beställde förra veckan, tok fina var dom : )
Nu ska jag ta mig lite fika och sen mysa med älsklingen!

Förresten så har jag ny telefon nu, så kommer lägga in lite mer
bilder och så framöver :) när man äntligen ha en mobilkamera som funger!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0