30 Mars - 09.

Den här dagen har gått otroligt sakta, jag hatar verkligen att
vara sjuk! Huuua, finns inget värre.
Tur att älskling har varit här & tagit hand om mig, det tackar
jag för : ) Han lagade lunch till mig idag också, sötnöt.
Vi har mest bara legat framför tvn hela dagen, sett house
massa fiskeprogram & såklart sjukhuset.

Jag har fortfarande ont i huvudet, känns som att det aldrig
kommer släppa. Men bättre än igårkväll är det faktiskt, då
kunde jag ju knappt röra mig eller prata så kändes det som
att jag skulle dö ungefär. men efter att ha legat i soffan hela
dagen nästan så känns det lite bättre! Tur är väl det, jag bara
måste på skolan imorgon. Ska träffa Linda på pa tiden och
komma igång med mitt projektarbete.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, ska iallfall se ett bra program
klockan 9 hade jag tänkt mig. Kanske läsa lite i körkortsboken &
se ifall jag har någon läxa man kunde börja göra.
usch vad less jag är på skolan.
less på allting idag faktiskt.

Men inte less på peder, lilla hjärtat : )
jaaaaag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0