31 Mars - 09.

Usch så less jag är på att jag sover dåligt om nätterna,
dessutom så är jag jätte pigg på helgerna när jag vaknar
klockan 7. Men när jag ska på skolan är jag helt död.

Igår var jag förresten ute & körde bil, gick tokbra : )
Körde in i stan och sen upp till abborträsklia & vänt.
Är faktiskt förvånad över att jag kör så bra som jag gör.
men det tackar jag peder för, han är ju bäst lärarn ; ))

Idag är det tisdag, en av dom drygaste dagarna på veckan.
Och jag ber till gud att jag & Frida inte behöver redovisa
vårat arbete idag ; p hahaha! vi är långt ifrån klara.
Och så ska jag träffa Linda idag också & prata lite om mitt
projektarbete, ska höra om hon behöver träffa mig än fast
jag kommit igång ; p

Ikväll ska jag träna & sola, skönt : )
Skriver senare!

Jag Älskar Dig Peder!
du är mitt allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0