5 Mars - 09.

Jag älskar dig Peder Håkansson.

 

Igår var det 10 månaders dagen för jag och älskling, gud
vad tiden har gått fort! Känns som att det var igår vi sågs för
första gången. Tiden går hur fort som helst och jag älskar
dig mer & mer för varje dag som går,
vi är oslagbara!

Kom just hem från tjäl, har kört skoter och bara myst : )
Så nu har vi just ätit pannkaka & jag sitter och väntar på
att jag ska skölja ur färgen ur peders hår. Färgade det igår
men då blev det så himla gult så nu har jag färgat det igen
så nu hoppas jag verkligen på ett bättre resultat ; )
Och ikväll ska jag på gymmet & springa, älskling ska förstås
också träna ; ) får jag springa in mina nya tränings skor.

Ja, vad ska jag säga? Det är skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0