6 Mars - 09.

Usch så trött jag är! känns som att jag inte sovit något alls inatt, först
hade jag jätte svårt för att somna av en massa anledningar. Sen fick
jag jätte ont i magen och kunde inte tänka på något annat än det, så
när jag väl somnade drömde jag mardrömmar i sinne. Huvva så hemskt.
Finns inget värre än mardrömmar, tur att det jag drömde verkligen inte är
sant.

Ställde väckaren på halv 9 imorse så jag skulle hinna äta och smälta maten
innan klockan blir 10 då jag & älskling ska fara på gymmet : ) Vi var där och
tränade & solade till sent igår kväll och nu ska vi snart dit igen, vi kan lika
gärna flytta dit ;p det har jag absolut ingenting emot!
Idag ska jag springa, sprang inte så mycket igår eftersom mina springarskor
är byggd på ett mycket konstigt sätt, men älskling fixade det igår så idag ska
jag inte få ont i fötterna.
Efter gymmet blir det stan, måste köpa en ny ögonbryns penna och fara på
apoteket & köpa sånt där nagellack som stärker naglarna, har fått ganska långa
naglar nu så jag är gaaaaanska glad : )

Och idag ska jag fara på skytten & träffa chefen där, vi ska prata om sommarjobb
i sommar! lite nervöst faktiskt, men jag har varit där två gånger tidigare så det ska
nog bara gå fint. Ska höra om dom behöver folk på helgerna och så också, så tjänar
man lite extra pengar, inte helt fel!
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med världens finaste peder och bara mysa.
Jag älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0