7 Mars - 09.

 

Det gör så himla ont att se sånt här och man vet om att man inte
kan göra något åt saken, jag älskar dig så fruktansvärt mycket
Peder, det finns ingen som är så stark som du och det finns
verkligen ingen som ställer upp så mycket för sin familj som du gör.
Du är så himla snäll och vill att alla ska må så bra, många gånger
tycker jag att du förtjänar att få mer tillbaka än vad du får. Men jag ger
dig allt, jag skulle ge dig allt i hela världen om jag så kunde.
du vet att så länge vi har varandra så klarar vi exakt allting och så mycket
som vi gått igenom, vi klarar verkligen allt.
Det finns ingen som någonsin kan förstöra det vi två har, alla hinder som
vi stött på och vi har klarat dom alla. Och utan dig skulle allting rasa, du
har alltid funnits där & stöttat mig vad som än hänt.
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Peder, vi är oslagbara tillsammans.

Kärleken övervinner allt.


 /

Och grattis på min älskade vän Linnea som fyller år idag! : )
Hoppas du har den bästa dagen, jag älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0