8 saker du inte visste om mig..


  • Jag sjunger alltid när jag duschar.

  • Jag måste alltid vinna en diskussion, gör jag inte det fortsätter jag diskutera
  • även fast jag har fel tills den andra ger sig ; p


  • Jag kan inte ha jeans på mig hemma när jag kommer hem från skolan, måste byta om till nå skönare.
  • som tillexempel mjukisbyxor.


  • Jag kliver alltid upp jätte tidigt på morgonen när det inte är skola & vill helst dö på morgon när det är skola.

  • Jag frågar alltid massa andra om vissa saker innan jag gör något.

  • Oftast så går träning före allting annat när det gäller mig.

  • Jag måste alltid säga " jag älskar dig " till peder innan jag somnar, annars kan jag inte sova ;p

  • Jag kan aldrig se en hel film, antingen så somnar jag eller så springer jag iväg för att det blir för tråkigt att sitta still!
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:



    RSS 2.0